20 Aralık 2012 Perşembe

81st day / 81. gün

Hi all, today I weighted 79.1kg again. I'm feeling a bit sick these days. It's snowy outside and I have sore throat so I was in my bed all day in front of my pc.

This morning I did my HCG injection as usual and I took my GNC pills and my nescafe and GNC Megatea form tea. In the lunch time, I ate 100g grilled whiting fish and green salad just like yesterday. In the evening I ate cabbage stew with 100g minced meat and a slice of uno light balance bread.

The difference is that at night I drank a hot and sweet thing: instant ginger with honey in hot water. It came from Sweden but it's chinese :) It's really very hot but very sweet at the same time. I don't know its calorie but for my throat, I had to drink something like that. And after that I also drank my mother's linden tea which has ginger, cinnamon, carnation, galangal and lemon inside and it's so curative for sore throat and cold.

I also drank about 2lt of water and didn't do any sports.

--------------------------------------------------------

Selamlar, bugün yine 79.1kg çıktım. Son günlerde kendimi biraz hasta gibi hissediyorum. Dışarıda kar yağıyor ve benim boğazım ağrıyor, o yüzden tüm gün pc başında yataktaydım.

Bu sabah alışıldığı üzere HCG enjeksiyonumu yaptım ve GNC haplarımla GNC Megatea form çayımı içtim. Öğlen yemeği zamanı yine dünkü gibi 100g ızgara mezgit ve yeşil salata yedim. Akşamleyin 100g kıyma ile yaptığım kapuskayı yanında bir dilim uno denge light ekmek ile yedim.

Bugünkü farklılık akşam içtiğim acı ve tatlı olan şeydi: hazır ballı zencefil içeceği. İsveç'ten geldi ama aslında Çin'den :) Gerçekten çok acıydı ama bir o kadar da tatlıydı. Kalorisini bilmiyorum fakat boğazım için o tür bir şey içmek zorundaydım. Ve sonrasında ayrıca annemin yaptığı ıhlamurdan içtim ki içinde zencefil, tarçın, karanfil, havlıcan ve limon vardır ve boğaz ağrıları ve soğuk algınlığı için çok şifalıdır.

Ayrıca bugün 2lt su içtim ve spor yapmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder