10 Ekim 2012 Çarşamba

10th day / 10. gün

Yes... the 10th day... and my weight this morning was... guess what... 89.9kg! This means I'm under 90 kilos from today! And this means 3.7 kg loss in 10 days only... isn't it miracle?? Today my eating times and order was a bit complicated... Let's look at it...

08.30 woke up and HCG injection
10:20 a cup of nescafe without sugar
11:00 a cup of filter coffee without sugar
12:30 a soda
12:45 GNC pills
14:10 about 120g grilled steak, green salad and 3 tbl spoons of broccoli with a slice of Uno light balance bread
16:00 a cup of Megatea form tea
21:10 a big bowl of green salad with about 100g grilled chicken breast and tomato, cucumber, red pepper and very few carrot (I know it's forbidden but I couldn't get rid of them and they were really very few)
22:30 GNC pills
23:00 a cup of Megatea form tea

Today I drank more than 2lt of water and did walking on treadmill for 1 hour and spent about 620 kcal. This means more than I've eaten whole day :) I walked with a 5 incline and 5.5 to 6.0 speed. That meant about 5.8km of hill. But today my fault was to walk before eating and I fell dizzy after the walking because I was very hungry. So I ate my dinner very late, after 9p.m. But anyways, I feel myself better after doing sports. :) Now I can sleep deeply with this tiredness :)

----------------------------------------------------------


Eveet... 10. gün... ve benim bu sabahki kilommm... tahmin edin... 89.9kg! Bu da bugünden sonra 90 kilonun altına düştüm demek! Ve bu da sadece 10 günde 3.7kg kayıp demek... bu bi mucize değil mi?? Bugün yeme düzenim ve saatlerim biraz karmaşıktı... Haydi bakalım...

08.30 uyanma ve HCG enjeksiyonu
10:20 bir fincan şekersiz nescafe
11:00 bir fincan şekersiz filtre kahve
12:30 bir soda
12:45 GNC haplarım
14:10 yaklaşık 120g ızgara biftek, yeşil salata ve 3y. kaşığı brokoli yanında bir dilim Uno light denge ekmeği
16:00 bir kupa Megatea form çayı
21:10 büyük bir kase ızgara tavuk göğsü ve yeşil salata ve domates, salatalık, kırmızı biber ve eser miktarda havuç (biliyorum yasak ama çıkaramadım içinden ki zaten gerçekten çok azdı)
22:30 GNC haplarım
23:00 bir kupa Megatea form çayı

Bugün 2lt den fazla su içtim ve koşu bandında 1 saat yürüyüş yaparak yaklaşık 620kcal harcadı. Bu da tüm gün yediklerimden daha fazla demek :) 5 eğimle ve 5.5-6.0 arası hızda yürüdüm. Bu da yaklaşık 5.8km lik bir yokuş demek oluyor. Fakat bugün benim hatam yemeden önce yürümem oldu ve yürüyüşten sonra başım döndü çünkü çok açtım. O yüzden akşam yemeğimi oldukça geç yedim, saat 9 dan sonra. Fakat yine de spor yaptıktan sonra kendimi çok iyi hissediyorum. :) Şimdi bu yorgunlukla derin bir uyku çekebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder