6 Ekim 2012 Cumartesi

6th day / 6. gün

Hi everybody, today was the 6th day of my diet and you won't believe how much I weighted this morning! it was 90.7kg! can you imagine? This means that I have lost 1.5 kilos in only 1 day. And I know this loss is not water or muscle... it's only fat! So this is amazing! Today I woke a bit late and there was a wedding seremony in the evening. So I had to apply my diet a bit different. Let's look at it:

10:10 woke up and did the HCG injection
10:15 GNC pills (both)
10:30 a cup of coffee without sugar
12:30 an omelette with light cheese and 3 egg white. Green salad with lemon next to it.
14:00 a soda
16:00 a cup of Megatea form tea
20:00 2tbl spoons olive oiled green bean, 1tbl spoon eggplant with onion, a bowl of green salad, about 100g roast meatball and one soda and one light coke next to them.
21:30 GNC pills (both)
22:00 a little glass of tea without sugar

As you see, today my diet a bit went off because of the wedding but I can say that I refused a lot more food in the wedding. For example börek and wedding cake :)) it was very hard but I did :) Anyways, I don't think that I went off my diet too much at least I tried. :) And the other bad news was about water. I don't think that I have drunk 2 lt of water... I think it should be about 1 or 1.5 lt. It must be more...

-----------------------------------------------------------


Herkese selam, bugün diyetimin 6. günüydü ve bu sabah kaç kilo geldiğime inanamayacaksınız! 90.7kg!! Düşünebiliyor musunuz?! Bu demek oluyor ki sadece 1 günde tam 1.5 kilo vermişim! Ve biliyorum ki bu kayıp su ve kas değil, sadece yağ! Yani bu muhteşem! Bu sabah biraz geç kalktım ve akşam da bir düğüne katıldım. O yüzden diyetimi biraz farklı uyguladım. Bir bakalım:

10:10 uyandım ve HCG enjeksiyonumu yaptım.
10:15 GNC haplarım
10:30 bir kupa şekersiz kahve
12:30 3 yumurta akından ve light peynirden yaptığım bir omlet ve yanında limonlu yeşil salata
14:00 soda
16:00 bir kupa Megatea form çayı
20:00 2y. kaşığı zeytinyağlı taze fasülye (çok yağlı değildi), 1y.kaşığı soğanlı patlıcan (bu da az yağlıydı), bir kase yağsız yeşil salata(içindeki mısırları zeytinleri yemedim), 100g kadar rosto köfte yanında bir bardak soda ve bir bardak light kola
21:30 GNC haplarım
22:00 bir şekersiz küçük çay

Gördüğünüz gibi bugün diyeti bir miktar bozdum düğünde fakat şunu söyleyebilirim ki çok daha fazlasını reddettim. Mesela su böreği ve düğün pastasını! :)) Bunu yapmak çok zordu ama yaptım! :) Yine de diyetimi çok fazla bozduğumu düşünmüyorum. En azından denedim :) Öte yandan diğer kötü haberim suyla ilgili. Bugün 2lt su içtiğimi düşünmüyorum. Sanırım 1-1.5lt civarında. Ama daha fazla olmalıydı...

3 yorum:

  1. çok sevindim =D ayrıca hiç bozmuşsun gibi gelmedi =)

    YanıtlaSil
  2. bi de bişi dicem, bence bi yere kilo cetveli koy sitede... örneğin şuradan:
    http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?type=3

    YanıtlaSil
  3. koydum bak :)) tasarımım çok boktan biliyorum ama birara senle tasarım işine girişiriz :)

    YanıtlaSil