28 Ekim 2012 Pazar

28th day / 28. gün

Hi everyone! Today we turned back to winter clocks which is GMT+2 and I was outside at those times so I had 1 hour more :) Anyways, I again couldn't find a chance to learn my weight. But we'll be back in town tomorrow, so I'll learn the truth! ;) Let's look at what I've eaten and drank whole day.

10:10 woke up -forgot my HCG injection but did it later on
11:15 a cup of nescafe without sugar
13:45 green salad with 100g grilled steak
17:00 HCG injection
19:20 about 200 grilled seabass with a little green salad and 2 glasses of soda - I know it was a bit big fish :) but I couldn't stop myself because it was very delicious!
21:00 a cup of Megatea form tea
21:45 a soda
22:00 GNC pills

Also I drank about 1.5lt water and I swam about 40minutes. And I'm sleeping early today because we'll travel back to Istanbul tomorrow early in the morning.

-------------------------------------------

Herkese merhaba! Bugün GMT+2 kış saatine geri döndük ve ben o saatlerde dışarıdaydım, yani 1saat kazandım :) Her neyse bugün de tartılma şansım olmadı ama yarın eve dönüyorum. Gerçekleri öğreneceğiz! :) Haydi bugün neler yiyip içtiğime bakalım.

10:10 uyandım ve HCG enjeksiyonumu unuttum ama sonradan yaptım
11:15 bir kupa şekersiz nescafe
13:45 yeşil salata ve 100g ızgara biftek
17:00 HCG enjeksiyonu
19:20 yaklaşık 200g ızgara deniz levreği az salata ile ve 2 bardak soda -biliyorum büyük bir balıktı :) ama kendime dur diyemedim çünkü çok lezzetliydi!
21:00 bir kupa Megatea form çayı
21:45 bir soda
22:00 GNC haplarım

Ayrıca bugün 1.5lt su içtim ve yaklaşık 40dk yüzdüm. Ayrıca bu akşam erken yatıyorum çünkü yarın sabah erkenden İstanbul'a yola çıkıyoruz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder