4 Ekim 2012 Perşembe

4th day / 4. gün

Hi everyone! This morning I felt myself energetic and I weighted 92.4kg but I won't tell you my analyse results because I didn't trust in it since it's not recommended to scale the analyzes in special days. And also on these days women have some edema and this makes their weight and other values higher and complicated. For example I tried to do analyzes for 3 times this morning but everytime it gave me different results. So I'll do it later on. So, in 4 days as you see, I lost about 1.2kg that means 300g a day. If this speed continues, 9-10 kilos which my doctor promised to me will be lost in 1 month :) this is a really awesome score! Also I did my injection to my arm today when I woke up. So what I ate or drank today, let's look at:

07:20 wake up
08:40 a cup of coffee without sugar
12:00 GNC pills (both)
12:30 100g chichken thigh which is baked without oil and green salad with lemon and uno light balance bread next to them.
14:00 a cup of green tea with ginkgo
16:00 a cup of coffee without sugar
19:00 roasted eggplant with 100g mince on it - wihout any oil (I'll give the reciepe soon) and 1 bowl of cacik which is prepared with 1 cucumber and 2 tablespoons of light yoghurt and water.
20:00 a soda
21:00 2 glasses of tea
23:50 GNC pills (both)
23:55 a cup of Megatea form tea - today it's only 1 cup because I forgot to take it to work :(

I drank about 2.5lt of water which is a good score for me. Also today I walked on the treadmill for 1 hour about 5.8km and I burned 375kcal of energy which is more than one of my meal :)) I'll try to do this exercise about 3 or 4 times a week, at least hope to do that :))

----------------------------------------------------------


Herkese selam! Bu sabah kendimi çok enerjik hissettim ve tartıda 92.4kg geldim fakat size analiz sonuçlarını söylemeyeceğim çünkü özel günlerde analiz ölçümü yapmak tavsiye edilmediğinden güvenemedim. Ayrıca bugünlerde kadınlarda biraz ödem olur bu da onların kilosunun ve diğer değerlerinin daha fazla ve karmaşık çıkmasına neden olur. Mesela bu sabah 3 kere analiz yapmayı denedim ve her birinde bana farklı sonuçlar verdi tartı. O yüzden bunu daha sonra yapacağım. O halde, gördüğünüz üzere 4 günde 1.2kg verdim ki bu günde yaklaşık 300g eder. Eğer bu hızla devam ederse doktorumun 1 ayda kaybetmemi vaadettiği 9-10 kiloyu verebilirim :) bu gerçekten muhteşem bi sonuç! Yine bugün HCG enjeksiyonumu kolumdan yaptım uyandığımda. Şimdi ne yiyip içtiğime bir bakalım:

07:20 uyandım
08:40 bir kupa şekersiz kahve
12:00 GNC haplarım (ikisi de)
12:30 100g tavuk kalçası (tavada yağsız pişirildi) ve limonlu göbek salata ve yanında uno light denge ekmeği
14:00 bir kupa ginkgolu yeşilçay
16:00 bir kupa şekersiz kahve
19:00 köz patlıcan üzerinde 100g kıyma - yağsız pişilmiş (tarifini daha sonra veririm) ve yanında 1 kase cacık - 1 salatalık 2y.kaşığı light yoğurt ve su ile.
20:00 bir soda
21:00 2 bardak çay
23:50 GNC haplarım (ikisi de)
23:55 bir kupa Megatea form çayı - bugün 1 tane, çünkü işe götürmeyi unuttum :(

Bugün yaklaşık 2.5lt su içtim ki bu benim için oldukça iyi bir skor. Ayrıca bugün koşu bandında 1 saat yürüdüm yaklaşık 5.8km ve 375kcal enerji yaktım ki bu benim bir öğünümden daha yüksek :)) Bu egzersizi haftada 3-4 kere yapmaya çalışacağım, en azından bunu yapmayı ümit ediyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder