3 Ekim 2012 Çarşamba

3rd day / 3. gün

Today is the 3rd day of my diet you know...this morning I weighted 92.7kg this means 900g in 2 days :) wow this is awesome! Today I had my injection not to my arm, but to my belly... sometimes I need a difference. :) Ok... Let's look at what I ate all day...

07:10 wake up
08:40 a cup of coffee without sugar
09:20 GNC pills (both)
12:00 about 200g of bonita fish and green salad with a slice of uno light balance bread
14:00 a cup of Megatea form tea
16:00 a cup of green tea with ginkgo (I'd advice you this green tea it's absolutly tastier than pure green tea)
19:20 chard food with 100g mince (I'll give you the reciepe later on) and one slice of uno light balance bread next to it.
08:30 a glass of soda
09:30 GNC pills (both)
10:00 a cup of Megatea form tea

Also I drank about  2lt of water... that's good enough for me :) tonight I bought a new weighing machine which calculates fat, oil and water percentages on my body. I'll tell you the results in detail tomorrow. Because I weigh myself every morning at about same hours. I really wonder my weight tomorrow morning :) this program is really exciting since I lose weight everyday systematically. Hope this continues. :)

-----------------------------------------------------------

Biliyorsunuz bugün diyetimin 3. günü. Bu sabah tartıda 92.7 kg geldim. Bu da 2 günde 900g demek! wow! bu çok sert :)) Bugün HCG iğnemi kolumdan değil göbeğimden yaptım. Arada değişiklik lazım :) Ok... bugün ne yiyip içtiğime bakalım:


07:10 uyandım
08:40 bir kupa şekersiz kahve
09:20 GNC haplarım
12:00 200g kadar fırında palamut balığı. yanında 1 dilim uno light denge ekmeği ve yağsız tuzsuz limonsuz göbek salata ile
14:00 bir kupa Megaform form çayı
16:00 bir kup ginkgolu yeşilçay (bunu tavsiye ederim, sade yeşilçaydan kesinlikle daha lezzetli)
19:20 100g kıyma ile yağsız yapılmış bir tabak pazı yemeği ve yanında bir dilim uno light denge ekmeği
08:30 bir şişe soda
09:30 GNC haplarım
10:00 bir kupa Megaform form çayı


ayrıca bugün 2lt civarında su içtim. Benim için çok bile :) Bu gece yeni bir tartı aldım. Yeni tartım vücudumdaki yağ, su ve kas yüzdelerini hesaplayan bir analiz tartısı. Size sonuçları detaylı olarak yarın vereceğim. Çünkü kendimi her sabah aynı saatlerde tartıyorum. Yarın sabahki kilomu gerçekten çok merak ediyorum. Bu program çok heyecan verici çünkü sistematik bir şekilde her gün kilo kaybediyorum. Umarım böyle devam eder. :)

2 yorum:

  1. bunları ben yarım öğünde yiyorum . ama kilolarımla barışığım. 107 geliyorum kantarda.kantar benden razı ben kantardan. şaka bir yana helal olsun. devam 75 e kadar devam:)

    YanıtlaSil
  2. 75 yetmez apo 65e kadar devam :))

    YanıtlaSil