16 Ekim 2012 Salı

16th day / 16. gün

Hi all, after a long 16th day of my diet, I can tell you that I haven't lost any weight again today. I think my body is resisting for not to lose weight on the obesity margin of my BMI. I have to lose about 1kg to get under the obesity margin on my BMI which is 30. So I'm continuing to obey my rules and waiting for my body to give up resisting. It will surely give up. I think that may be tomorrow or so. Below is how I spent my day:

07:10 woke up and HCG injection
09:00 a cup of nescafe without sugar
10:30 GNC pills
12:30 about 100g grilled meatballs green salad and a slice of uno light balance bread
14:00 a cup of Megatea form tea
16:00 a cup of filtered coffee without sugar
20:00 about 120g chichken breast shish with green salad and soda
21:30 a cup of green tea with lemon
23:00 a soda
23:55 GNC pills

I drank about 2lt of water but I couldn't do any walking except the ones outside. But they were not so much. Also I was outside at night so I couldn't drink my second Megatea form tea. Let's see what will happen tomorrow.

--------------------------------------------------------

Herkese selam, diyetimde uzun bir 16.günün ardından diyebilirim ki, bugün de hiç kilo veremedim. Sanırım vücudum BKI'imin obezite sınırında kilo vermeye karşı direnç gösteriyor. BKI de obezite sınırım olan 30'un altına düşmem için yaklaşık 1 kg vermem lazım. O yüzden kurallarıma uymaya devam ediyorum ve vücudumun direncinin kırılmasını bekliyorum. Eminim kırılacak. Muhtemelen yarın filan olabilir. Günümü nasıl geçirdiğim aşağıda:


07:10 uyanma ve HCG enjeksiyonu
09:00 bir kupa şekersiz nescafe
10:30 GNC haplarım
12:30 yaklaşık 100g ızgara köfte, yeşil salata ve bir dilim uno denge light ekmek
14:00 bir kupa Megatea form çayı
16:00 bir kupa şekersiz filtre kahve
20:00 yaklaşık 120g tavuk göğüs şiş yanında yeşil salata ve bir soda ile
21:30 bir kupa yeşil çay limon ile
23:00 bir soda
23:55 GNC haplarım

Yaklaşık 2lt su içtim fakat dışarıdakiler hariç yürüyüş yapamadım. Onlar da çok fazla değildi. Ayrıca akşam dışarıdaydım o yüzden ikinci Megatea form çayımı içemedim. Bakalım yarın neler olacak.

2 yorum:

  1. canım 14. gün sana yazmıştım bu o günün yanlışlığının durgunluğu yarın çözülür lütfen yürüyüşü unutma lenf drenajını ancak öyle sağlayabiliyoruz 1 saat eforlu sevgiler dr.h.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle tahmin ettim zaten, onun durgunluğudur diye. akşama yapacam yürüşümü doktorcum.

      Sil