20 Ekim 2012 Cumartesi

20th day / 20. gün

Hi from Fethiye-Oludeniz ;) the weather is superb here but tomorrow it maybe rainy and stormy :( hope it won't last for too long. This morning I woke up very early and travelled for over 10 hours. I was at the same weight this morning. And I won't have a weighing machine from today... so after 10days, it'll be a great feeling to see my new weight when I return back to home :) Let's see what I've done whole day:

06:20 woke up and HCG injection
09:00 a cup of nescafe without sugar
10:30 GNC pills
13:00 about 100g grilled chicken thigh with green salad and a can of Coca Cola light
16:00 a soda
20:00 a sea bream (about 300g with bones) with green salad and a soda
22:00 a french press coffee without sugar
23:00 GNC pills

Today I couldn't drink my Megatea form teas because I was travelling. Also I couldn't find any time for walking. Hope to do some sports from tomorrow on. ;)

-------------------------------------------

Fethiye Ölüdeniz'den selamlar! ;) Burada hava harika! Fakat yarından itibarem yağmurlu ve fırtınalı olabilirmiş. :( umarım çok uzun sürmez. Bu sabah çok erken kalktım ve 10saatten fazla seyahat ettim. Bu sabah aynı kilodaydım. Ve bundan sonra da tartım olmayacak... Yani 10 gün sonra eve döndüğümde tartıda yeni kilomu görmek müthiş bir his olacak :) bütün gün neler yaptığıma bakalım:

06:20 uyanma ve HCG enjeksiyonu
09:00 bir fincan şekersiz nescafe
10:30 GNC haplarım
13:00 yaklaşık 100g ızgara tavuk but yanında yeşil salata ve bir kutu Coca Cola light
16:00 bir soda
20:00 yaklaşık 300g çipura(kılçıklarıyla) yanında yeşil salata ve soda
22:00 french press kahve - şekersiz
23:00 GNC haplarım

Bugün Megatea form çaylarımı içemedim seyahat dolayısıyla. Ayrıca yürüyüşümü de yapamadım vakit bulamadığım için. Yarından itibaren spor yapmayı umuyorum ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder