14 Ekim 2012 Pazar

13th day / 13. gün

Hi all, today is the 13th day and I weighted 88.9 kg this morning... How is it? :)) I'm happy with these results! I never think of giving it up! I'm sure you don't want me to give it up, huh?? Here is what I've eaten and drunk today:

10:10 woke up and HCG injection
10:30 a cup of nescafe without sugar
11:20 an omelette with 3 egg white, 1 slice of light white cheese, 2 little green peppers, 3 tbl spoons of parsley and one slice of uno light balance bread (inside the omelette) - I ate my lunch a bit early today because I had to go outside in my lunch time
14:30 GNC pills
19:00 about 100g chicken thigh and green salad and a soda next to them
21:00 a cup of iced latte with light milk and without sugar of course
22:30 a bottle of soda
23:30 a cup of Megatea form tea
01:30 GNC pills

Today I walked about 30minutes outside. It's not ritmic of course, but walking is walking :P

-----------------------------------------------------

Selam herkese, bugün 13. günüm ve sabah 88.9kg tartıldım.... Nasıl? :)) Bu sonuçlardan oldukça mutluyum! Asla bırakmayı düşünmüyorum! Eminim siz de bırakmamı istemiyorsunuzdur, hm?? İşte bugün yiyip içtiklerim:

10:10 uyanma ve HCG enjeksiyonu
10:30 bir kupa şekersiz nescafe
11:20 3 yumurta akı, 1 dilim Bahçivan dilimli light beyaz peynir, 2 küçük yeşil biber ve 3y.kaşığı maydanoz içine doğranmış bir dilim uno denge light ekmek ile yapılmış 1 tabak omlet - Bugün öğlen yemeğimi biraz erken yedim çünkü öğle yemeği saatimde dışarıda işim vardı
14:30 GNC haplarım
19:00 yaklaşık 100g tavuk but ve yeşil salata ile yanında bir şişe soda
21:00 light süt ile yapılmış bir kupa şekersiz buzlu latte
22:30 bir şişe soda
23:30 bir kupa Megatea form çayı
02:00 GNC haplarım

Bugün yaklaşık yarım saat dışarıda yürüdüm. Pek ritmik değildi tabii, ama yürüyüş yürüyüştür :P

2 yorum:

  1. sevgili damla

    süt light bile olsa günde yanlızca 1 çay kaşığı, yürüyüşü unutmayalım ve senden ricam açlık hissi ve günlük enerjin ile ilgili bilgi vermen herşey mükemmel harika gidiyoruz.. dr.h.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ok süt yok doktorcum :) yürüyüş olayını her gün yapamıyorum ama alışkanlık yok işte yavaş yavaş... onun dışında açlık çekiyorum yalan yok... ama dayanabiliyorum. acıktığımda içecek bir şeyler tüketiyorum. günlük enerjim ile ilgili ise hiç bir sıkıntı yok eskisinden daha bile enerjiğim hatta... 500kcal lik bir diyete göre çok enerjiğim yani onda sıkıntı yok...

      Sil