11 Ekim 2012 Perşembe

11th day / 11. gün

Hi everybody! Today is the 11th day of my diet. And I'm so happy to tell you that I weighted 89.6kg this morning! Yes, this means 4kilos! :) I'm really very happy with this development :) Let's see what I've eaten and drunk whole day:

07.10 woke up (but forgot to get my hcg injection)
08:30 a cup of nescafe without sugar
11:00 GNC pills
11:30 a cup of Megatea form tea
12:20 about 100g flaked meat and green salad with one slice of uno light balance bread
14:30 a cup of green tea with ginkgo
19:00 HCG injection
19:20 about 250g grilled seabass with green salad and a slice of uno light balance bread
22:00 GNC pills
23:00 a cup of Megatea form tea

Today I drank about 2lt of water but I couldn't do my walking because I realized that I hurt myself yesterday. My muscles hurt. So I didn't do any sports today. But I will, in the next days...

-----------------------------------------------------------

Herkese selam! Bugün diyetimin 11. günü. Ve ben bu sabah 89.6 kilo tartıldığımı söylemekten mutluluk duyuyorum! Evet, bu 4 kilo demek! :) Bu gelişmeden gerçekten çok mutluyum :) Bakalım tüm gün neler yiyip içmişim:


07.10 uyandım (fakat hcg enjeksiyonumu yapmayı unuttum)
08:30 bir kupa şekersiz nescafe
11:00 GNC haplarım
11:30 bir kupa Megatea form çayı
12:20 yaklaşık 100g kuşbaşı et ve yeşil salata yanında bir dilim uno denge light ekmek
14:30 bir kupa ginkgolu yeşil çay
19:00 HCG enjeksiyonu
19:20 yaklaşık 250g fırında levrek ve yeşil salata yanında bir dilim uno denge light ekmek
22:00 GNC haplarım
23:00 bir kupa Megatea form çayı


Bugün yaklaşık 2lt su içtim fakat yürüyüşümü yapamadım çünkü farkettim ki dün biraz incitmişim kendimi. Kaslarım ağrıyor. O yüzden bugün spor yapmadım. Ama önümüzdeki günlerde yapacağım...

7 yorum:

  1. Merhaba! Öncelikle sizi hem dietinizi düzenli yaptığınız ve blog olarak paylaştığınız için tebrik ederim. Aynı yoldan ben de geçtim. Hiç kolay değil ancak hcg ile verilen birkaç kilo bile sanki çok vermiş gibi gösteriyor...
    Kilo ile ilgili işin duygusal boyutu belki de kısıtlı beslenmeden daha önemli! Biraz zaman geçinde kilo ile bastırılan duygular da açığa çıkacak, onları da paylaşmayı seçerseniz sizi takip edenlere ciddi yardımcı olursunuz. Bir de youtube da çok fazla hcg success stories var, onları seyretmek de insana çok iyi geliyor ;)
    Sevgiler...
    Seniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şenizim dr.h.

      Sil
    2. Teşekkür ederim Seniz hanım. Verdiğim kilolar vücudumda belirgin bir şekilde kendini gösterdiği zaman sanırım daha çok duygusal boyutunu yazacağım. şimdi dereyi görmeden paçaları sıvamak istemiyorum. Elimden geleni yapıyorum. sonuç almaya başladıktan sonra boyutu değişecek işin muhtemelen :)

      Sil
  2. damla olm biraktin mi diyeti la niye yazmiyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıcam merak etmeyin :) dün gece eve çok geç geldim yazamadım :)

      Sil
  3. asdasffhjkgda "merak etmeyin" ne la "taam la merak etme yazcam" gibi bi cevap vermen gerek bana bea:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü genel olarak bir soru oluşmuştu senin nezdinde tüm merak edenlere yazdım ondan :) yoksa kibarlık etmek için değil heheh

      Sil