9 Ekim 2012 Salı

9th day / 9. gün

Today is the 9th day of my diet. Today I again didn't lose any kilos. I weighted 90.4kg again. Of course I won't give up. I think I haven't done enough sports and I haven't drunk enough water maybe... Anyways I'm 3.2 kilos less than last monday. It's a miracle anyways. What I have eaten and drunk all day are below.

07:30 woke up and HCG injection
09:15 a cup of coffee without sugar
10:30 GNC pills
12:30 about 100g grilled meatball, green salad and one slice of uno light balance bread
13:20 a cup of turkish coffee without sugar
14:30 a cup of Megatea form tea
19:30 about 100g steak, 4tbl spoons of broccoli, green salad with tomato, rucola and peppergrass and one slice of uno light balance bread
22:00 GNC pills

Today I didn't drink my second Megatea and enough water but this is my fault, I know... I'll make this better from tomorrow and do more sports. I was thinking of doing some treadmill walking last night and tonight. But I couldn't. I think I'm lazy these days...

---------------------------------------------------------

Bugün diyetimin 9. günü. Bugün yine hiç kilo vermedim. 90.4 kg çıktım. Tabii ki vageçmeyeceğim. Sanıyorum yeterince spor yapmadım ve yeterince su içmedim belki. Yine de geçen pazartesiye göre 3.2 kilo daha azım. Yine de bir mucize bu. Bütün gün ne yiyip içtiğim ise aşağıda:


07:30 uyandım ve HCG enjeksiyonu yaptım
09:15 bir kupa şekersiz nescafe
10:30 GNC haplarım
12:30 yaklaşık 100g ızgara köfte, yeşil salata ve bir dilim uno light denge ekmeği
13:20 bir fincan şekersiz türk kahvesi
14:30 bir kupa Megatea form çayı
19:30 yaklaşık 100g biftek, 4y. kaşığı haşlanmış brokoli, yeşil salata -domates, roka ve tereli- , ve bir dilim una light denge ekmeği
22:00 GNC haplarım

Bugün 2. Megatea form çayımı ve yeterli su içmedim fakat bu benim hatam, farkındayım. Bunu yarından sonra daha iyileştireceğim ve daha fazla spor yapacağım. Dün akşam ve bu akşam yapmayı düşündüğüm yürüyüşü yapamadım bir türlü... biraz üşendim sanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder