6 Kasım 2012 Salı

37th day / 37. gün

Hi all, good news from today! I weighted 85.1kg this morning! This means absolutly 8.5kg :) Today everybody tells me that I'm getting thinner :) This makes me happy. So let's look at what I've done today:

08:10 woke up and HCG injection
10:00 a cup of nescafe
11:20 GNC pills
12:00 100g grilled meatballs and a bowl of mixed boiled broccolies and a little green salad with a slice of uno light balance bread
13:30 a tall coffee of the day at starbucks
15:00 a cup of Megatea form tea
21:00 a green salad with 100g grilled chicken breast on it and a can of coca cola light - there was a little parmesan on it and I couldn't get them off... I could only get the carrots off...
22:20 a cup of Megatea form tea
23:55 GNC pills

Also I drank about 2lt of water but couldn't do any sports, because I had a foreign guest and I was outside with him.

-----------------------------------------------------------

Selam millet, bugün iyi haberlerim var! Sabah 85.1kg çıktım! Yani tamı tamına 8.5kg ediyor! :) Bugün herkes ne kadar zayıfladığımı söyledi :) Bu beni mutlu ediyor. o halde bugün ne yaptığıma bakalım:

08:10 uyanma ve HCG enjeksiyonu
10:00 bir kupa nescafe
11:20 GNC haplarım
12:00 100g ızgara köfte ve bir kase haşlanmış brokoli ile az yeşil salata yanında bir dilim uno denge light ekmek
13:30 starbcuksta bir tall günün kahvesi
15:00 bir kupa Megatea form çayı
21:00 yeşil salata üzerinde yaklaşık 100g ızgara tavuk göğsü ve bir kutu coca cola light - üzerinde çok az parmesan vardı fakat ayıramadım... Sadece havuçları ayırabildim...
22:20 bir kupa Megatea form çayı
23:55 GNC haplarım

Ayrıca yaklaşık 2lt su içtim ama spor yapamadım, çünkü yabancı bir arkadaşım vardı ve onla dışarıdaydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder